7 Ağustos 2010 Cumartesi

Dandirique Life ...

Hayat hakkında çok fazla bir fikrim yok. Elimdeki tek şey bana verilen bir kullanım kılavuzu ve onun içindeki standardize durumlar... Herkes bir şeylere uymak ve ayağını da uydurmak zorunda ...

Hayır aslında öyle değil :D

Selamlar , sevgiler , saygılar ...

Ben sadece uzayda kendi kütlemde yer almayı isteyen bir bedenden daha fazlasıyım sanırım. İlgi çekici o kadar fazla , ama bir o kadar da saklanmış şey var ki onların peşindeyim.

Hayatta bir çok şeyi yaşayıp gidiyorken kaçırdıklarımın farkına vardım ve dur dedim. Araştırmacı ruhum , gözlemci gözüm ve bol miktarda anketlerim ile sorgulamaya başladım. Ortaya çıkan enteresan sonuçlar beni bazen duraksatıp hoooop dedirtse de durmamaya ve ilerlemeye karar verdim.

Evet bu benim keşfediş bloğum. Keşfettiğim her şeyi de belki siz standartlıktan pek haz etmeyenlere ithaf yazılarım.

Kendimden de kısaca bahsetmek gerekirse. Ihımm ... Şöyle ki bir kotçuda da çalıştım , bir moda atölyesinde de. Tiyatro çalışmalarım devam ediyor , söz yazarlığım da. Kasım'da sahne tozunu yutacak olmam beni heyecanlandırıyor. Hepinizi şimdiden beklerim :)

Adımlarım bazen çukurlara takılsa da nasıl çıkacağımı bilirim :) Pozitif insanları ve düşünceleri çok severim. Garip ve enteresan her şeyi merak ederim. Söylenenlere göre birazcık orijinalim ... Hayatın tadından yenmez saatleri fazlalıkta , bitter çikolata tadında acı durumları minimum seviyede takip etsin isterim. DANDIRIQUE LIFE dayanılmaz mutlulukta olsun diyenlerdenim.

Şimdilik bitti. Devamı çok coming soon ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder